Palautuskäytäntö

Haluamme, että olet tyytyväinen meiltä tilaamiisi tuotteisiin. Jos et ole tyytyväinen verkkokaupastamme ostamaasi tuotteeseen tai tuotteisiin, voit lähettää ne meille takaisin 14 päivän sisällä alkuperäisestä ostopäivästä.
Tilauksen tai tuotteen arvo palautetaan takaisin 14 päivän sisällä palautuksen saavuttua tilauksessa valitulle maksutavalle.

Tuotteiden palautusmaksu on 5,90€. Vastaamme virheellisten tuotteiden palauttamiskustannuksista.

Palautus ja reklamaatioasioissa tulee aina olla ensin yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse arjenkauppa@orkla.fi.
Voit myös ottaa yhteyttä lomakkeen kautta täältä.
Asiakaspalvelustamme annamme tarkemmat palautusohjeet.

 

Palautettavien tuotteiden tulee täyttää seuraavat kriteerit:

  • Tuotteet ovat käyttämättömiä ja avaamattomia.
  • Tuotteiden tulee olla samassa kunnossa ja niitä tulee olla sama määrä kuin silloin kun sait ne.
  • Kaikki laput, jos niitä on, tulee olla pidettynä kiinni tuotteissa ja alkuperäinen tuotepakkaus tulee myös palauttaa.
  • Hygieniasyistä elintarvikkeilla, ravintolisillä ja vitamiineilla ei ole palautusoikeutta. Mikäli sinulle on toimitettu väärä tuote hyvitämme sen sinulle ilman palauttamista.

 

Tekstiilituotteiden palautus edellyttää:

  • Vaatteet ovat käyttämättömiä ja pesemättömiä. Vaatteita saa kokeilla nähdäksesi, että ne sopivat.
  • Vaatteiden ja pakkausten on oltava samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi ne ja niiden määrä tulee olla sama.
  • Mitään vaatteissa olleita lappuja tai merkkejä ei saa poistaa ja myös vaatteen alkuperäinen pussi tai paketti on palautettava.
  • Hygieniasyistä voit palauttaa alusvaatteet vain jos pakkaus on avaamaton.

 

Tuotteita ei ole mahdollista vaihtaa ilman uutta tilausta. Jos haluat vaihtaa tuotteita, sinun tulee tehdä kokonaan uusi tilaus ja palauttaa aiemmin tilatut tuotteet.

Kaikki palautukset, vaihdot ja reklamaatiot ovat riippuvaisia Arjenkaupan hyväksynnästä. Jos kaikki palautukseen liittyvät ehdot eivät täyty, emme valitettavasti pysty hyväksymään palautusta. Pidätämme oikeuden myös tehdä kohtuullisia vähennyksiä tuotehyvityksien summasta riippuen palautettavan tuotteen kunnosta - jos olet esimerkiksi käyttänyt tai rikkonut tuotetta tai pakkausta (tämä sisältää myös lappujen ja vastaavien irroittamisen tuotteista).

    REKLAMAATIOT

    Meille Arjenkaupassa on tärkeää, että olet tyytyväinen. Takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat virheettömiä. Jos kuitenkin saat virheellisen tai väärän tuotteen, niin olethan meihin yhteydessä 14 päivän sisällä sähköpostitse arjenkauppa@orkla.fi tai yhteydenottolomakkeella täältä.