Tilaukset

Toimituskulut Postin ja Schenkerin noutopisteisiin ja pakettiautomaatteihin on 4,90 euroa.
Posti kotiinkuljetuksen hinta on 10 euroa.
Budbee kotiinkuljetuksen hinta on 5 euroa.

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 35 euron tilauksiin.

Kun tilaus on lähetetty varastoltamme lähetämme sinulle automaattisen toimitusvahvistuksen, jossa on linkki paketin seurantaan. Mikäli toimitusvahvistusta ei ole saapunut sähköpostisi saapuneet-kansioon, niin tarkistathan myös roskapostit. Huomioithan, että paketin seurannassa näkyy ensimmäinen merkintä vasta kun paketti on saapunut kuljetusliikkeelle.

Postin lähetystä voi seurata täältä.

Schenkerin lähetystä voi seurata täältä.

Budbee lähettää sinulle tekstiviestitse seurantalinkin, jolla voit seurata toimitusta reaaliajassa.

Tilaukseen ei valitettavasti voi tehdä muutoksia. Jotta saisit tilauksesi mahdollisimman pian, käsittelemme ne heti tilauksen vahvistamisen jälkeen. Tämän vuoksi emme voi tehdä muutoksia tilaukseesi.

Vaihtoehtoisesti voimme peruuttaa koko tilauksesi, jotta voit tehdä uuden ja valita esimerkiksi puuttuvien tuotteiden tilalle korvaavat. Tämä kaikki on mahdollista niin kauan kun tilausta ei ole aloitettu käsittelemään varastossamme. Älä tee uutta tilausta tilausta ennen kun olet varmistanut, että aiempi tilauksesi on peruutettu. Osoitteen, vastaanottajan tai puhelinnumeron muutokset käsitellään aina tapauskohtaisesti asiakaspalvelumme toimesta.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse arjenkauppa@orkla.fi

Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa on tärkeää ottaa kuva rikkinäisestä tuotteesta ja olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse arjenkauppa@orkla.fi

Että voimme palvella sinua mahdollisimman nopeasti, niin pyydämme sinua lähettämään:
- Kuvan rikkinäisestä tuotteesta
- Tilausnumero (Löytyy kuitista)
- Rikkinäisen tuotteen nimi ja määrä.

Voimme korvata rikkinäisen tuotteen lähettämällä korvauksena uuden tuotteen tai antamalla alennuskoodin seuraavaa tilausta varten.

Jos tilauksessa on tullut sinulle väärä tuote tai paketista puuttuu tilattu tuote, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse arjenkauppa@orkla.fi

Ilmoita asiakaspalveluumme tilausnumero, tilaajan nimi ja mikä tuote on tullut väärin tai puuttuu tilauksesta.

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä lähtien kun tilaus on sinulle saapunut.
Hygieniasyistä elintarvikkeilla, vitamiineilla ja ravintolisillä ei ole palautusoikeutta, jos pakkaus on avattu.

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilauksen palauttamista. Ota yhteyttä osoitteeseen arjenkauppa@orkla.fi

Tuotteiden palautusmaksu on 5,90 euroa.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Maksutavat:
Verkkopankit
Maksukortit (Mastercard, Visa, Visa Electron)
Pivo
MobilePay
OP lasku
Collector bank

Palautuksissa ja hyvityksissä suoritamme takaisinmaksun Paytrail Oyj maksunvälityspalvelun kautta tilauksessa valitulle maksutavalla.
Esimerkki: Jos olet maksanut tilauksen Visa-kortilla, niin palautamme rahat takaisin Visa-korttisi tilille.

Palautukset näkyvät tililläsi 1-2 viikon kuluessa.

Valikoima

Arjenkauppa on Orkla Care Finlandin operoima verkkokauppa ja myymme omia tuotemerkkejämme, kuten Lumme, L300, Bliw, Sana-sol, Jordan, Ladyvita, Möller ja Salvequick.

Valikoimamme tuotteet koostuvat uusimmista tuote-eristä ja tuotteissa on vähintään 4kk päiväystä jäljellä.
Jos valikoimaamme lisätään lyhyen päiväyksen tuote-eriä, ilmoitamme siitä tuotteen sivulla erikseen.

Teknisiä kysymyksiä

Syötä alennuskoodi maksu-sivulla kenttään "Alennuskoodi" ja klikkaa "käytä"-nappia. Näin kassa poistaa automaattisesti alennuskoodin lupaaman summan.

Jos alennuskoodi ei kassalla toimi, niin tarkistathan seuraavat asiat:

- Onko alennuskoodilla minimitilausraja ja onko ostoskorin tuotteet yli sen rajan?

- Onko alennuskoodissa kirjoitusvirheitä?

- Alennuskoodi voi olla vanhentunut tai ei ole enää aktiivinen.

- Koodin käyttö on rajoitettu yhteen ostokseen per asiakas.

- Koodi edellyttää, että ostoskorissa on tiettyjä tuotteita.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, niin autamme!